hallå:)

god morgon världen!

idag e en bra dag, den kanske inte blir som planerat men den e endå bra.
tanken va att ja å jim skulle ha en dag för oss själva men nu verkar
de som om pappa ska komma hem tidigare från jobb å så ska vi arbeta i stugan.
vilket de än blir så kännde de faktiskt bra, ja får ju va med min älskling i vilket fall som.
dess utom e de ju bara skönt att ju mer tid vi kan lägga i stugan destu fortare blir vi klara.

nu käkar ja frukost å sen ska ja väcka jim så vi kommer iväg nån gång<3

känns skönt att alla delar samma åsikt,
de enda som e tråkigt e att du inte fattar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0