Fullt upp:)

hej igen:)

nu har vi slitit en massa, vi har hämtat en jätte byrå å sängen å massa annat,
sen har vi vatt å handlat en massa å nu har ja precis satt in
kvällsmaten i ugnen, idag blir de fiskgratäng å rårivna morötter:)
mamma å pappa ska åxå äta här idag så ja har fått laga massa mat.
ikväll blir de en film om ja inte gisar helt fel, sen ska vi nog gå å lägga oss
relativit tidigt för vi ska va i malmö imorgon vid 12 å inan de ska vi gärna ha

hunnit så en gräsmatta till, jims mamma + familj ska åka till italien i två veckor

så vi ska passa deras hus å först deras kanin åxå men den dog viss i natt:P

så nu e de bara huset vi ska se efter, hans mamma har handlat massa mat

som vi ska ta hit å så ska vi ta med lite andra hus grejer som typ en brödrost å så.

sen ska vi bygga i badrummet på eftermiddagen så morgondagen e full speckad,

de e faktiskt rätt skönt att vi har en del å göra hela tiden för så slipper ja tänka på

hur mycket ja vill att den lilla ska komma nu, vi har flyttat runt hennes säng å kläder å

barnvagn typ 10000gånger å ja bara önskar att hon va hos oss redan men men,

ja ska va mamma hela resten av mitt liv så va gör de egenligen om man väntar

nån dag till, men de efruktansvärt irriterande:P men de ebätte hon får komma

när hon e mogen och att allt blir bra<3

nu kom mamma å pappa så nu ska vi äta.
hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0