första natten hemma..

inatt va första natten hemma, de gick jätte bra!
vi kom hem i går vid lunch tid å sen på kvällen kom kim, milla å michell hit å tittade
på mitt lilla mirakel, sen vid 12 tiden så ammade ja sista gången å sen somnade vi vid 1.
vaknade 4 för lilla ville ha mer mat å sen vid 5 somnade hon om igen,
så sov vi fram till halv 8 å sen ammade ja igen, hon somnade om men ja kunde inte somna så
ja gick en runda med tyson så fick jim mya lite med vår bebis ifred:P
pappa kom nyss hit, han ska sätta tapeterna i badrummet nu, jim sover fortfarande tillsammans men
emilia å jag å tyson myser i soffan:)
idag ska vi bara ta de lugnt, vi ska ner en sväng på center syd å köpa lite ammningströjor å sånt till mig,
sen ska vi grilla här hemma i kväll med mina föräldrar.


de finaste jag har e er två!!

jag har allt man kan önska sig, ett jätte fint hus, en underbar hund, världens bästa pojkvän
å ett mirakel till dotter, livet kan inte bli bätte än såhär<3


Kommentarer
Anonym

GRATTIS :)

2009-07-28 @ 10:41:14
URL: http://mjaaaau.webblogg.se/
Amelie

Grattis till din fina dotter !

2009-07-28 @ 13:16:49
URL: http://ameliesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0