förlossningen?

hej igen allihop.

nu har ja sovit nån timme, har haft jätte ont i magen, bäckenet, ryggen å mått jätte illa.
de trycker på rejält idag å ja har haft ont stort sätt hela dagen vilket ja inte haft förr,
inte på samma sätt iallfall. ja har nog öppnat mig mer skulle ja gissa på så vem vet,
de kanske kan bli en naturlig förossning endå? hoppas på de iallafall, kejsarsnitt känns
inte riktigt som en dröm.. ska ringa förlossningen om de fortfarande göra ont i kväll,
isåfall får ja åka in så de kan undersöka mig eftersom att ja e öppen och har "värkar" men
ingen vatten avgång..

ja e jätte sugen på massa söt saker, har redan ätit en glass strut, ett halft kilo godis,
en bit äpplepaj som blev över sen igår, å så har ja drukit en massa läsk:S
känner bara att ja vill kräka, vill inte äta med sött men de e precis som om kroppen
behöver de på nått sätt.. konstigt e de iallfall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0