ena ögat öppet..

god morgon alla..
idag mår ja lite bättre, e fortfarande något deppig emn inte alls som igår,
ja e rätt nervös nu, vi ska ju va hos barnmorskan kl 12 å hon ska känna veginalt
å så ska de bestämma om hur de ska göra, om ja ska sättas igång eller va som händer.
har knappt kunnat sova inatt, har mest tänkt på allt å sen har ja nog vatt inne i baby rummet
typ 10gånger å tittat så att allt e ok.. jim har hållt om mig hela natten, han vet att ja mår bättre
så, han har nog sovit minst för han har haft ena ögat öppet hela tiden om de skulle va så att
ja mådde sämre eller behövde honom på nåt vis.
nu har ja ätit frukost, ska ta min medicin å sen ska ja väcka jim, han sover fortfarande å ja har
inte brytt mig om att väcka honom med tanke p hur natten har vatt. ska försöka hinna hem till
mina föräldrar å duscha åxå, men vi får se om ja hinner de innan 12 eller om de får bli efter.

ja skriver mer sen när ja vet va som blir bestämmt, ja hoppas att de vill sätta igång mig
men de har sagt de så länge nu så ja vågar inte hoppas på något, de blir som de blir..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0