en lägenhet:P

hejsan!
igår blev itne heller riktigt som planerat,
vi va i malmö å sen en snabbis i lund, men ja började må dåligt så vi åkte hem.
vi vilade en timme sen måddej a bättre så då kom min älskling på att vi skulle till
stugan å jobba så vid 4 tiden stack vi till stugan å min älskade gulle plutt grövde ut hela uteplatsen!!!
de e säkert en 20kvm som han grävde ut helt själv, de jobbiga va at han va tvungen att gräva ut tyo
50cm ner för att få rätt fall från huset så han slet som ett djur i flera timmar.
sen när han va klar med de så kom pappa vid 6 tiden å så började de sätta gips på toaletten
och vid 9 tiden så åkte vi hem å käkade nypotatis å gräddfil å gräslök å så tittade vi på fotboll:)

sov inte alls bra i natt i heller så nu börjar verkligen energin ta slut.
va i malmö med jim idag så stack vi hem till honom en sväng, skulle igentligen
lämnat honom där. började må jätte konstigt när vi va där, kännde mig jätte yr å spy färdig.
tror de va värmen som tog slut på mig. efter ett tag så körde ja jim till arlöv å sen körde ja
till lödde, stannade till en stund hos diana å träffade alla andra.
börja må konstigt igen när ja kom hem å skulle gå ut med tyson så de blir en lugn kväll
hemma idag för min del. ska försöka somna tidigt idag så ja får sova nån timme iallfall.
fick förresten en lägenhet idag om ja ville ha den, de roliga e att de va krilles å millas lägenhet.
de ska ju flytta till en annan så blev ja erbjuden deras gamla av kkb. men ja säger ju nä nu
pga att ja har ju stugan å så men de kändes endå kul att kunna få en lägenhet.
men ja kan itne bo i en etta på andra våningen med tyson å bebisen, kommer få de bättre i stugan.

nu ska ja hjälpa mamma med maten, skriver mer i kväll eller i morgon,
får se hur ja göra;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0