BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

hejsan!

än har de itne komit nån bebis, bara mer kräk och illamående:(
har rint BM nu under morgonen och väntar på att hon ska ringa upp,
a börjar bli lite orolig nu, ja kräks å kan inte äta, igår sov ja ca 18 timmar
och ja har inte gjort annat än sovit idag i heller, dess utom sider de något
enormt när ja kissar och ja kan knapt gå pga energibrist och ont i ryggen
å ljumskarna.. får se va bm säger, hoppas de finns något de kan göra i allafall,
när ja prata med dem inne på förlossningen så sa hon att om de itne blir bätte så
kommer ja bli inlaggd men de vill ja inte heller, liggai en sjukhussäng dag ut å dag
in och bara vänta på lillan känns inte ett dug roligare än att ligga i sängen å kräkas.
hoppas att de hjälper imorgon när de börjar säta igång mig, hoppas verkligen de blir
så, att de itne har ändrat sig eller att nårot med hur ja mår nu ska påvärka de..

alla tankarna bara rusar runt i huvudet, de blir bara värre å värre för varje dag
å nu brjar ja bli rädd, inte för förlossningen men inför allt de andra..
kommer ja bli en bra mamma, kommer ja å n kunna fixa allt,
kommer jim stanna hos mig eller kommer han å gå, kommer ja klara ekonomin,
kommer bebisen älska mig, de e 100000 frågor som e jobbiga..
ångesen börjar krypa fram å ja e bara så lycklig över att jim finns här hos mig hela tiden,
han lämnar mig inte för en timme ens å de e jätte skönt, e itne lika rädd när han e nära..
de e hans födelsedag i morgon, önskar att vi eller ja kunde fira den på ett lite roligare
sätt än hur de e nu men ja har ingen ork å kan verkligen inte göra något..
ja ska försöka komma ner till center syd under dagen och köpa några pressenter
iallfall så han kan få något i morgon på morran, sen får vi se hur dagen utväcklar sig
men om de ietne bli nån förlossning så får ja försöka laga nån go middag eller nått.
hoppas bara itne han e allt för ledsen över situationen..
pappa har dess utom lagat min data nu så nu finkar den halft iallfall:)
dess utom fick ja de bärbara internettet åxå så just nu sitter ja faktiskt å skriver
mitt första blogg inlägg från stugan:) pappa å jim å koffe e å handlar, de ska försöka
göra vid lite i hallen å på toaletten idag, mamma ränsar ogräs å ja liger innen,
hade gärna hjälpt till min de går inte så de e itne ens lönt att försöka..
men men, skriver meer sen när ja pratat med bm så får vi se va som bestäms..
hej så länge..


Kommentarer
Hanna & Ebba

Hoppas att du snart mår bättre och att du får föda snabbt när du väl har blivit igångsatt!

Säger bara LYSSNA på barnmorskan när hon förklarar hur man ska ta lustgasen, den är underbar! Jag klarade mig på endast denna! Man kan få bedövningsmedel i kissen också, det är jag glad att jag fick ;) Lycka till nu och kläm ut en riktigt liten sötis som vi kan pussa på!!



/Hanna, Macke & Ebba <3

2009-07-13 @ 16:59:00
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0