8 dagar kvar:D

tjenixen!
idag e de lika varmt som de andra dagarna har vatt, de e så enormt jobbigt,
asså ja älskar ju värmen egentligen men va hög gravid i 28 grader e ingen höjdare.
e så svullen så de gör ont i fingrar å fötter plus att ja svettas som ett djur..
nä de e inget skoj alls nu, vill bara få ut den lilla krabbaten nu.
idag e de 8 dagar kvar tills min lilla prinsessa e planerad:)
känns så enormt konstigt att snart e väntan över, snart kommrj a bli mamma,
oavsätt allt hemskt som kan hända så kommer ja alltid alltid att vara mamma, de kan
ingen ta ifrån mig, rätt sjukt när man tänker på de!

idag har ja vatt me mamma å pappa å handlat lite smått å gott, bla en ny kamera till familjen,
de blev en jätte fin kamera med 12mega pixlar så ja kan fota fina bilder med den:)
sen har vi käkat å snart ska pappa åka till flygplatsen, de ska åka vid 4 tiden,
å vi andra ska till min moster kl 3 för min kusin har fyllt år. ska bada i deras ny byggda pool,
de byggde den nu i våras å jim har ju vatt med å byggt så nu får vi se om poolen håller
för hela släckten:P
ikväll ska ja nog va med kim, vet itne va vi ska hitta på men nått skojsigt blir de nog,
jim kommer itne hem förän i morgon, han skulle på nån festival med möller idag så de e lika
bra att han sover borta då för annars e han bara full å jobbig när ja ska sova:P
nu ska ja klä på mig mina badkläder sen ska ja försöka svalka av mig lite med vatten slangen,
ska försöka våta ner tyson lite, han e så himmla varm nu så de gör honom gott med lite kall vatten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0