12/7 å ingen bebis:(

hej!

nu e ja hemma hos mamma å pappa, vi har grillat så ja fick komma hit å käka.
ja å jim har sovit i stugan nu flera nätter å de har varit helt underbart:)
kalle å katrin va hos oss i fredags å de va jätte trevligt, i lördags kom pappa hem
så då va han å mamma å hälsade på och käkade tapas och idag ska vi ha en mys kväll
ja å jim, har kräkt som abra den i går morse och idag på morran.
bebisen har forfarande itne kommit underfull med att hon ska ut nu,
de va ju beräknat till idag men de skulle förvåna mig om de händer något i dag,
ja har inte så mycke mer värkar än innan å de enda som e anerlunda e att ja spyr:S
längtar som bara den tills på tisdag när de kommer sätta fart på de hela,
vill ju att hon ska komma nu!!
mamma å pappa har semester nu så de ska byggas en del i stugan i morgon,
sen fär vi se hur veckan blir men ja vill åka till kiviksmarknad, men de kan ja nog glömma
med tanke på lillan.. nu ska ja å jim köra hem så får försöka få liv i min data så ja kan
uppdatera om hur de går med bebisen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0