10 dagar:)

hejsan!
igår blev de ingen mys dag, utan vi stack till stugan vid 10  tiden å sen va de full
rulle hela dagen, ja körde släp för första gången när ja å jim va tvugna att handla
gipsskivor å massa sånt, sen kom pappa hem vid 12 å från de till typ halv 7 jobbade
de på som bara attans i stugan, mormor å morfar kom åxå dit å hjälpte till på kvällen.
sen stack pappa på fotbollsträning å vid halv 10 när han kom hem så kom vi på att vi va hungriga
så vi stack till max å handla käk. satt i trädgården å åt till typ 11:P de va mysigt iallafall<3

idag ska ja å jim hitta på litesaker, vi skak olla möbler å så ska vi luncha på nån go resturang
vi ska först till malmö, sen lund, sen hem hit igen för ikväll ska vi jobba lite till i stugan.
vi vill ju få klart så mycke som möjligt nu eftersom att pappa åkte på lördag.
å dess utom kan ju lill skrutten komma när som nu..
hade svårt att sova inatt, hon bökar runt som bara den, har fått tillbaks den konstiga kännslan
i kroppen nu igen, känns hel skumt i ryggen å i magen.. hoppas de lugnar ner sig lite nu idag.
de e jobbbigt att va hög gravid i denna värmen, allt e dubbelt så svullet som de borde va å
men orkar verkligen ingenting, sen sover ja ju jätte oroligt å vaknar typ 5-10 gånger om natten
så man e inte direkt utvilad heller, men men  de e itne så långt kvar nu, bara 10 dagar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0