vaknade 2...

God morgon!

idag vaknade ja vid 2, valpen har gnytt som bara den å ja har fått
gå upp å gå ut med henne 3 gånger i natt..
så ja e verkligen mega trött nu, valpen väckte emilia vid 6 så sen dess har ja
suttit i soffan å halv sovit, valpen sover nu, emilia sover nu, jim e på jobb å
tyson äter, ja ska åxå äta nu, ja e döööö hungrig:P
Dess utom har min förkylning bara blivit värre å nu känns de som om ja
har sandpapper i halsen å näsan e så täppt så ja får inte luft, innan rann den bara
men nu e de raka motstasen!
jim kommer hem vid halv 5 idag å då ska vi åka till malö å hämta mat till valpen,
sen ska vi in å hämta bilder som ja har framkallat å efter de blir de middag.

innan jim kommer hen ska ja slå in hans julklappar å alla andra åxå för den delen,
men först, frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0