Tappa nappen.

Hej på er alla!
idag mår ja bättre än igår, dock e ja fruktansvärt trött,
emilia har vaknat flera gånger i natt för att hon inte har fått så bra
med luft, hon kan itne andas genom näsan å så blir hon jätte ledsen
när hon tappar nappen å då vaknar hon och skriker, så ja har vatt uppe med
henne några gånger å sen har valpen väckt mig ett antal gånger hon med...
jim e på jobb nu, han börja halv 8 å kommer hem vid 5 tiden.
då ska vi åka å kolla på lite saker till hundarna, ja måste ha ett shampo till tyson,
vi ska nämnligen bada båda vovvarna i heljen, alba behöver verkligen ett bad,
men hon får inte ha shampo än men tyson har så mycke päls så han behöver
verkligen åxå få ett bad för han har rullat runt i all skit i trädgråden.

N ska komma idag åxå, som vanligt blir de väl inte den tiden som är planerad men
de e ja så van vid nu.. han har till 4 på sig att dyka upp annars får han inte komma alls!
efter han har åkt så ska ja försöka hinna bada emilia åxå innan jim kommer,
för efter vi har handlat så ska vi laga mat å sen ska vi kolla på idol å mysa med massa
gottis:) vi ska ha en hemma kväll å bara va med varandra å vår underbara lilla familj!

Pappa åker till london idag, kommer sakna honom:(
vi pratar minst en gång om dagen å de kommer kännas konstigt att inte få göra de på några dar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0