snabb uppdate

Hej!
ja har haft så mycke att göra nu om dagarna så de har blivit lite dåligt med
uppdateringen:P
igår va ja i lund med jim, millis å alba, sen åtke ja å lämna jim på jobb i stp
å så åkte ja å millis till hennes "farmor" dvs jims mamma så spenderade vi dagen där,
jim ringde när ja skulle hämta honom å sen åkte vi en sväng till mina  föräldrar åxå.

idag har ja vatt p center syd en snabbis med lillebror å nu sitter emilia å fäcktas i mitt knä
å försöker ivrigt att knappa på tangenterna.
snart ska vi packa inför resan å sen när jim kommer hem så ska vi till willys å
handla blöjor å ersättning inför resan åxå.
nu är de dags för blöjbyte!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0