påkörd av tåget?

god kväll!
idag mår ja verkligen som om ja blivit påkörd av tåget!!
min förkylning e bara värre å ja kan typ inte röra mig,
har ingen ork alls å har bara legat helt utslagen i soffan hela dagen,
jim har fått va hemma från jobb för att ta hend om emilia å hundarna,
ja kunde verkligen inte ta hand om dem i morse så jim fick anmäla vårdav sjukt barn..
emilia börjar åxå bli sjuk, hon nyser, hostar å snörvlar hela tiden, hon sover dåligt
å e jätte gnällig när hon är vaken, ja hoppas itne de blir värre för då får vi åka in med henne,
men hur de än blir så ska ja ringa å få en tid till henne i morgon, bättre att kolla en gång
för mycke än en gång för lite å dess utom pratade ja med vår bvc sköterska innan och
hon tyckte att ja skulle komma in med henne om hon inte blev märkvärt bättre över natten!

jim e hemma i morgon åxå så ja ska verkligen försöka sova ut å hoppas på att ja blir frisk snart!
hatar att va sjuk, allt står liksom stilla här hemma å ja kan itne gå ut å leka med emilia eller
med hundara å de gör ont i mig när ja ser att de vill men att ja inte kan!

nu ska ja äta, jim har lagat biffar, potatis å gräddsås:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0