oväntat besök:)

god kväll.
nu har ja bäddat ner mig i soffan med en stor kopp men
varmt vatten å halstabletter.
emilia sover, hon e sjuk å snorar som bara den, de e bra en period
sen blir de värre igen, näsdropparna hjälper ju henne men bara en kort
period.. men ja har köpt en massa droppar, alvedon, och "nässugs ploppar" så
nu ska hin väl iallfall få sova gott inatt.

idag har ja inte gjort så mycke, ja va en snabis på apoteket innan idag men
sen har ja ståll in julklappar å mitt i julklapps inslagningen så
fick vi oväntat besök, det var hanna å macke, ebba
å så den LILLA samuel som kom och hälsade på oss.
Ja måste ju bara säga att han va de minsta ja någonsin har sätt!!!!!!
han låg där i sin overall i babybilstolen å mös i värmen, gudddd va gullig han va,
helt pluttig å liten å ja kände knappt att ja bar honom bara:P
han va väldigt lik macke tyckte ja, men de va heltklart drag av hanna åxå!
STORT grattis igen, ni har världens sötaste lilla bäbis!

nu har vi satt upp lite fotoramar, de blev jätte bra faktiskt, fick passa på nu för
imorgon ska jim jobba igen, eftersom att ja mår lite bättre så e de lika bra att han e på jobb.
på kvällen vet ja inte riktigt va vi ska göra, förmodligen blir de en lugn hemma kväll
med idol å massa mys, eller så åkte vi kanske till malmö å hälsar på,
ja vi får helt enkelt se va de blir av.
nu ska ja iallfall mysa lite med alba som desperat försöker att få min uppmärksamhet
genom att burra sin in i halsen å slicka mig i örat:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0