Mys kväll i snön!

hej!
igår va vi ute å gick i snön i typ 2 timmar,
tyson älskar snön å alba tyckte åxå de va skoj efter en del kläder på henne:P
hon frös jätte mycke föst men med bubbla täcken gick de bättre.
de va AS jobbigt att gå med vagnen eftersom att hjulen inte rullade utan
vi fick bokstavligen putta vagen men de va kul endå.

idag ska ja till läkaren å mamma å koffe ska passa emilia å vovvarna,
sen ikväll blir de fläskpankaka å sen en mysig typ i skogen igen,
fast denna gången ska ja dra emilia i en pulka i stället:)
ÅÅÅåååå va ja håller tummarna för att emilias första jul ska bli en vit jul!!

här e lite bilder från igår<3

                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0