mitt knä

god morgon!
nu sitter emilia i mitt knä å kollar på allt ja skriver,
hon vaknade för andra gången precis å nu ska ja
snart klä på henne för vi ska åka till bvc å har tid kl 11.
innan de ska ja ringa försäkringskassan å efter de gå ut med
hundarna i trädgården.
alba har damp å stirrar runt som err pucko! hon skäller å har
sig å de låter banne mej inte klokt:P
hon ska va själv för första gången idag åxå, ska bli kul at se allt
hon har ätit upp å tatt i sönder när ja kommer hem..NOTTTTT!!!!!!

jim ska sälja gran vid 1 idag å sen när han kommer hem så har han
en gran med hem till oss som vi ska pynta å göra fin:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0