mammi!

Hej!
idag sitter ja å emilia å skriver tillsammans på datorn!
vi sov till 8 idag å sen har emilia vatt mammi som attans,
hon va med mig i duschen å skratade som abra den, hon tycker
de är jätte kul med vatten nu:)
alba å tyson håller på å "mördar" en pantflaska å de verkar ha
"the time off ther lifes".
om en liten stund ska ja göra mig i ordning å sen skaja ringa till läkaren,
ja ska kolla om ja kan få komma på en tid e eftermiddag,
ja har så ont i magen imellanåt å vill kolla så att de iten är något som
har blivit efter kejsarsnittet..
vi ska en runda till center syd idag åxå, har itne kommit iväg nån av de andra
dagarna som vatt planderade så ja måste verkligen åka iväg idag för
emilias lakrolos e helt slut nu.

såhär ser vi ut på mogonen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0