läkaren, möte, N å center syd

Hej hej!
igår va ja hos läkaren, de gick bra å ja väntar på en del provsvar,
ja ska dess utom få en tid till lund då de ska göra ett ultaljud på min livmoder.
när ja va klar hos läkaren tog de bannemej 1 timme från bjärred till lödde,
busen va först 40min sen å sen tog de ca 20 minuter för att komma till lödde,
de va mega kö eftersom att motorvägen va avstängd..

idag vaknade ja å jim vid 8, ja fick lite brådis eftersom att ja va tvungen att köra
vid 9 för att hinna till mitt möte i kävlinge, ja gick en runda med hundarna å
sen fick ja snabba i min lite kläder å in i bilden.
mötet gick bra, de va värre att köra bil:P
jim åkte till jobb när ja kom hem å nu somnade emilia precis.
N har sin dag idag, han har iten vatt här på 2 veckor nu och de värkar som
om han eventuellt inte kommer idag i heller.
ja fattar itne vad han håller på med, de borde ligga i hans intresse att träffa sin dotter
och att hålla dem tiden å överrenskommelser som vi har bestämt, men icke!
ja vet iten va ja ska göra eller säga för han skiter i vilket endå, ja har väntat på svar ang
jul nu i snart 4 vackor oh har fortfarande iten fått svar, fast de att ja sa att ja
behövde veta snarast eftersom att vi ska ut och resa..
fattar fan iten hur man kan va så frukansvärt kalla och oansvarig!!!!

När emilia har vaknat ska vi ut å gå en runda, de går bättre att gå med valpen nu å
alla mina bäbisar älskar verklgien snön så ja får passa på medans den e här!
sen vid 4 ska ja å emilia en svång till center syd å handla lite mat till ikväll,
efter de ska vi nog in om mamma å hälsa på:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0