Julklappar:)

Hej igen alla..
nu sover emilia igen så ja har passat på att slå in en del julklappar:)
de e så mysigt, ja sitter på golvet med mina två vovvar så lyssnar vi på
mys musik på datan och så slår vi in alla julklapparna, än så länge
har ja bara hunnit slå in 4st som är till jim, de va dem viktigaste så ja börja med dem,
de enda problemet är att lilla alba tycker det är jätte kul att leka med tejpen,
pappret, pressenten, snörena, ja typ allt så de ta 10gånger så lång tid att göra allt på,
men ja tycker om henne endå, de e bara kul att hon e busig å leker, hon livar upp
stämmningen å de e ju alltid bra<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0