Jobbigt

Hej hej!
inatt har ja fått sova lite å de va helt underbart!!
tyvärr så e de en sån jobbig dag idag där allt känns jobbigt å
när ja bara hatar att gå förbi speglen..
ja försöker att sudda bort tankarna om "hur ful och oduglig jag är",
de lär bli mitt största projekt idag skulle ja tro, jim e på jobb å emilia sover,
alba å tyson leker å ja tittar på nyhetsmorgon å äter lussebulle.
imorogn ska jim börja jobba för roffe om allt går ihop med hans jobb på dagis,
de är jätte bra ich inebär mer pengar att leva för men de e åxå jätte jobbigt
för de innebär att vi kommer att ses ennu mindre å att ja kommer få sköta de mesta
själv nu i några veckor, jim måste jobba på dagis på förmidagarna å sen på eftermiddagarna
å på kväller samt heljen ska han jobba i staffanstorp..
men men de e slut nån dag innan jul så ja får väl stå ut!

vi har börjat blanda i att annat foder i albas valpfoder nu, men hon har värsta diarren
å bajsar över allt hela tiden, hon kan in hålla sig å så läcker de liksom bara ut..
ja ska pröva att ge henne lite idag å se om de blir bättre annars får vi ta bort de fodret
å bara ge henne valpfodret!

imorgon ska vi till bvc kl 11 å efter de ska ja hem snabbt som bara den å städa upp efter alba!
vilket ja ska göra nu åxå för nu kissade hon:S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0