Hej!

hej!
idag har ja å emilia vatt i lund med hennes mormor,
vi va på npva å hadlade lite å sen åkte vi till burlöv center
och handlade lite där, de va massa folk överralt, de gick cknappt
att gå med vagnen bara!
emilia va jätte duktig å åt en halv burk med lax å potatis å sen
åt hon banne mej nästan en hel burk med päron/äpple mos!!!
de här med att dricka vatten tycker hon fortfarande e äckligt å
hon vägrar att svälja de, men äppledrickan går bra!
igår pyntade i granen, kommer bilder sne, å idag ska vi till janna, jim syster,
hon fyller år idag så vi ska dit å lämna present å så. Grattis Janna!

imorgon ska vi till mamma å pappa å lucia lite för för dem:)
emilia e bara så jäkla söt i sin lilla lucia klänning:)

nu måste ja göra mig klar, jim kommer snart å hämtar oss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0