hej igen

hej igen,
ja sitter å tittar ut genom mitt fönster vid soffan,
de e dinna, vått å fruktansvärt grått ute..
ja har försökt samla energi å gå ut men nä, de kommer itne hända!
jar har diskat, damsugat, torkat golven å sen har ja vatt ute å
lekt med hundarna å emilia i trädgråden å sen tog energin slut.
jim kommer hem om nån timme å då ska ja åka till affären, tänkte att
vi skulle öva alba på att va lite själv så en tur till affären borde va en hyffsad
början iallfall.
Ja har hunnit kolla hunt en del på internet idag åxå, emilia har sovit en del,
hon har haft lite feber så hon har vatt trött. ja har hittat en mp3 som ja ska köpa,
eller önska mig av jim i julklapp, ja har inte bestämt vilket än:P
risken finns att om ja önska mig den så kanske ja inte får den eftersom att ja har
önskat mig en del annat av honom åxå å ja vill ha den till den 25e.
för ja vill kunna ha den när vi ska åka till finland, så ja hinner itne köpa den heller
om ja iten får den på julafton så ja får nog köpa den till mig sjävl i julklapp:P
Jim ska ju jobba med granarna nu å då har han fått för sig att han ska köpa nån
överraskning till mig, ja har ingen aning om vad det är, å ja håller på att dö
av nyfikenhet:S ja fick en ledtråd igår å den va de blir bara en till dig ja fattar ingenting
av ledtråden, men men ja får väl vänta å se va de blir:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0