Halka runt!

god morgon!
idag mår ja bättre, nästan bra faktiskt, ja har lite hosta å så men
ja dricker varmtvatten med honung å halstablätter å de hjälper faktiskt kanon bra!!
idag vaknade ja vid 7 av att valpen bet mig i örat, de gjorde så ont att ja på ren reflex
slängde med armen å då råkade ja ambåga jim i huvudet så han fick västa bulan:P
sen gick ja upp gick ut med hundarna, vi halkade runt på asfalten utanför oss å ja ramlade
på rumpan, de va halt som bara den å tyson drog så ja föll, som tur va ramlade ja iallfall inte
på alba:P
igår va diana, kim å michell här å hälsade på oss, emilia tyckte de val ite läskigt,
är de iten lite väl tidigt för henne att börja reagera så kraftigt på folk som hon inte känner igen riktigt?

men men, idag ska vi bara lussebullar å till kvällsmat ska vi äta paellja(har ingen aning om stavningen)!
ja ska ner till center syd snabbt för ja måste in på apoteket, emilia e har blivit jätte förkyld åxå så
ja ska köpa lite mer näsdroppar till henne, sen ska ja försöka hitta något mot min hosta!

nu vaknade alba så nu måste vi gå ut å kissa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0