GOD JUL!!

God jul på er alla!

dagen började henna hos mamma å pappa, vi mös i pjamasen å
de märktes verklgien på emilia att de skulle bli en bra dag idag,
hon va på så bra humör redan när hon vakna å de har verkligen hållt sig!

nu sitter vi med hela släckten hos farmor å farfar,
vi har ätit gott å öppnat julklappar:)
jag tror att emilia slog nytt rekord, hon fick flest klappar å
hon va jätte duktig hela tiden, hon skrek itne ens när hon satt hos
tomten å alla tog kort med massa blixtar!! Min stora flicka<3
i morgon åker vi till malmö, sen på lördag bär de av mot finland!
js börjar bli nerväs nu men samtidigt är ja förväntansfull!
de ska bli skönt att komma iväg ett tag å bara få vara, njuta av min familj å livet.
ja ska försöka göra ett inlägg innan vi åkter, har tatt en massa bilder idag åxå som ni självklart
ska få ta del av.

nu ska vi dricka kaffe å äta lite gottis!
hoppas er kväll ahr vatt lika underbar som min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0