Frukt purre, lussetåg!

god förmiddag:)
idag vaknade ja vid 8 av att alba började gnälla,
tyson sov hos mamma å pappa igår eftersom att vi lämnade honom där när vi åkte till tågarp,
vi tog ju med alba å ja ville itne att tyson skulle behöva va själv.
ja gick ut med alba i trädgråden å de va verklgien issss kallt!!
emilia somnade sent igår å sov rätt länge i morse, ja lät henne sova,
tyckte att de va synd att väcka henne när hon itne hade sovit så länge
som hon brukar, nu har vi ätit lite, ja drack en shake som vanligt å emilia
fick potatis å fisk, som hon hatar, ja har gett henne de nu i snart en vecka å
hon bara avskyr de å spottar ut de hela tidne varje gång så nu e de slut på
den burken på ett tag iallafall, hon åt lite så hon fick sin fruktpurre efteråt
å dne slukar hon som bara den, den älsakr hon å kan äta hur mycke som hellst av!

jim jobbar nu å kommeri tne hem förän sent i kväll,
ja å emilia ska gå ut å kolla på lussiatåget de ska ha i skogne,
de e stallet som rider runt en viss väg och sjunger å så,
tänkte att de skulle bli mysigt att göra någotr bara emilia å ja,
dess utom älskar hon hästarå åsnor så de kommer nog bli skoj!



här är lite bilder från heljen, granen saknar ljus men de kommer;)

           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0