Försov sig..

god morgon!
vaknade i ren panik i morse, jim hade försovit sig..
ja fick gå upp med hundarna å släppa ut dem i trädgården.
sen vaknade emilia typ direkt efterså hon fick mat å den gick vi
en runda i skogen med vovvarna, de gock bara å alba hängde på
så gott hon kunde, hon kissar inte när vi e ute å går men de gör inte
så mycke, hon kisar direkt när vi kommer in i trädgården så hon
gör de iallfall innan vi går in:P

idag e jim på dagis å ska jobba till 4, sen ska vi till affären å sen kommer
emilias morfar på besök å eventuellt mormor åxå.
ja satter mig å skrev en lista på allt som ska med till finland å herre gud
va mycke saker ja ska ha med mig, de inte så mycke kläder å så
men de krävs en hel del till emilia, hon måste ha massa paket ersättning å
blöjor å sen ska hon ha overaller å mössor å vantar å termo skor å massa sånt,
sen åkpåsen, fårskinnet, leksaker, mediciner, matstolen, å massa mer..
de kommer va riktigt fullt i bilden asså:P
måste börja tvätta lite å så nu för de ju bara knappt 2 veckor till vi ska åka,
sak köpa lite saker å sen ska ja börja packa.
dess utom så har ja jagat min veterinär i några dagar nu, mamma å pappa ska
ju passa tyson å alba när vi e i finland, å då e de ju nyår åxå.
tyson är livrädd för raketer å mår verkligen itnte bra på nyårsaffton så ja ska fixa
lite lugnande som dem kan ge honom när ja inte e hemma, han e tillräkligt
rädd under veckan innan nyårsaffton när alla börjar smälla lite smått så för hans eget
bästa så får han ha lite lugnande när de smäller som värst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0