Familje mys!

hej hej!'
idag har vi haft en familje dag, vilket ja behövde!
när ja vaknade för sista gången imorse så va ja så sur å ledsen,
ja hade knapt sovit inatt eftersom att alba å emilia hade turats om att
gnälla å ha sig hela natten, lillebror va ju här igår å mamma hämtade
honom rätt sent så vi kom itne isäng förän vid 1 å sen har ja väk sovit samnalagt
typ 3 timmar:(
När vi hade gjort oss iordning idag så åkta vi till mamma å lämnade hundarna,
hon skulle passa dem eftersom att vi skulle åka å fixa lite julklappar.
vi va i lund å sen en snabbis på center syd, vi ska iväg en runda igen i morgon
å så ska vi på julmarknad:)

ikväll ska vi äta kött å sallad å sen ska vi titta på robinsson å mysa.

Just de!
igår når jim å lillebror va ute med tyson på kvällsrundan så va grannens hundar ute,
de hoppade över staketet å attakerade tyson så de va ren kaos på gatan,
tyson försvarade sig bra å som tur va blev han itne skadad, koffa släppte honom
så att han kunde sringa där ifrån eftersom att de va 2 mot 1.
men de fick iallffall inte ner tyson på marken å han blödde inget eller så men FY FAN va arg
ja va!!!! De e andra gången nu på 2 veckor som hennes äclkliga hundar attakerar min.
dess utom e hundarna helt näppa, de höss mot mig sist å igår hade de huggit som min bror med,
dem e sjukt understimmullerade å beter sig inte som " familjehundar" för 5öre!
dess utom så är de kamphundar båda två, en amstaff å en boxer..
ja har ingenting emot raserna men om man väljer att ha en sån ras så får man ha pli på dem åxå!
en gång till så kommer ja anmäla henne, inte för att ja vill göra henne något eller så
men för den enkla anledningen att ja vill skydda mina hundar men framförallt min dotter!
om några månader kommer hon soringa å leka här å då vill ja att hon ska va så säker som
de bara går, ja vill erkligen inte riskera att hennes hundar tar en tugga av min lilla flicka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0