:)

god morgon!
igår körde ja jim till staffanstorp å sen julhandlade ja med
mamma å illebror, spenderade dagen hemma hos mamma å pappa
å sen hämtade ja jim på kvällen igen,
när i kom hem så kom milla å jennie förbi en stund å sen gick vi å la oss,
när ja vaknade i morse va de ännu mer snö ute å ja gick en runde med
tyosm som bara busa å busa:) älskar att se honom så!

idag ska ja itne göra så mycke, slå in de sista julklapparna å sen skulle
milla nog komma hit en stund.
ja ska packa lite åxå för på onsdag ska vi till min faster så då hinner ja inte
så mycket å på torsdag e de ju julaffton å sen åker vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0