Dagen

Hej!
igår kväll mådde jai tne allt för bra,
kände mig rätt ensam å tyckte ingenting va kul,
jim jobbar ju varje dag nu, ink helger å de innebär att vi typ
aldrig ses, vi äte itne ihop längra å vi går å lägger os vid olika tider
å går upp olika tider pga hundarna å så.. de känndes itne kul igår kan ja säga!
men ja vet att de bara e i november så de e bara till att hålla ut!

idag ska vi iten göra så mycke här hemma, ja har vatt ute en runda med
hela min lilla "ank familj" iallfall känns de så när vi e ute å går,
ja går först med vagen å sen går tyson å sist kommer lilla alba som
försöker hinna med samtidigt som hon ska smaka på allt å göra "kullerbyttot"
för hon snubblar på sina öron och på sina tassar:)
de e verklgien underbart, även om de e jobbit ibland så är ja iallfall aldrig helt ensam,
hundarna å emilia e alltid med mig å vi har kul ihop alla 4a,
vi busar tillsammans, myser tillsammasn, äter nästan tillsammans å de e skönt
att alla kommer så bra överrens, att vi trivs med varandra<3

ikväll när jim kommer hem så ska vi äta mat å sen klippa albas klor,
hon har dess utom vatt lite konstig idag, hon skakar å vill itne riktit gå, tror de beror på kylan men
ja vet iten säkert, får hålla koll på henne iallfall å blir de iten bättre så får
vi väl åka in med henne å se va de är, för inne är de ju inte kallt så här borde hon itne frysa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0