barn akuten.

Hej!
igår va de en hemsk dag, emilia skadade sig på morgonen
så ja fick åka in med henne till barn akuten,
jim hade bilden å som tur va så stälde min farmor å farfar upp å
körde mig in, allt va bra med henne så efter ca 4 timmar fick vi
lov att åka hem, ja skulle obsrevera henne de närmaste dagarna eftersom
att ohn slog i huvudet.
jim kom direkt till akuten å satt där, emilia blev så glad när hon fick se honom
så då känndes de genast lite bätte, när vi kom hem sen så va vi bara tillsammasn
hela kvällen å ja vågade knapt lägga ifrån mig emilia.

idag så e jim på dagis å sen ska han direkt till staffanstorp å sälja mer gran,
ja ska inte gör ett dugg, ska bara va med min lilla prinsessa!
imorgon ska mamma passa emilia för ja ska till läkaren halv 3 å försöka klura
ut va de är för fel på mig å min mage, sen på fredag ska ja på möte i kävlinge
å sen är de helj, jim ska ju sälja gran så ja ska väl va med mamma å pappa
hade ja tänkt mig.

nu snöar de som bara den utanför mitt fönster, emilia leker på golvet å vovvarna
myser med henne, ja dricker varm å oboy å kollar på julklapparna under granen
med mitt namn på:P


sen har ja faktiskt en GLAD nyhet åxå,
Lillebror har nu skrivit på för landskrona bois!!!:):):):):)
jag är så glad för hans skull , ja vet hur länge han drömt om detta
å nu har han äntligen fått en chans att visa hur duktig han verkligen är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0