Årets Gran:)

Hej hej!
idag vaknade ja rätt tidigt, passade på att gå en power walk med tyson
å sen när ja kom in så hade emilia å jim förflyttat sig till soffan
å va mitt uppe i ett blöj byte:)
sen åkte jim till staffanstorp å jobade å ja å emilia städade undan här
hemma eftersom att när jim kommer hem idag ås kommer även årets
julgran:)
ja ska itne göra så mycket annars idag, ja ska snart göra lite lunch å sen
ska ja gå en runda med emilia i skogen, ja hade behövt lämna lite hos mamma
å pappa åxå men de får vänta till ikväll eller imorgon eftersom att jim har bilen.
nu hör ja att den lilla loppan ligger på prasslar med sin sängmobil så
ja ska väl hämta upp henne snart, hon brukar vilja ligga å dra sig lite innan
ja tar upp henne så hon får ligga tills hon blir gnällig.

ja vet dess utom att ja kommer få några av de bästa julklapparna man kan
önska sig av min underbara älskling<3

Å ja har fått fångst igen!!!!!!!
efter ett bra tag av lugn här hemma så har ja äntligen fångat en mus till!!!
ja såg den innan när ja skulle tämma soorna, ja har inte fångat någon mer efter
den första så de e iallfall bra, detta blir bara dn andra så huset har vist inte
så många möss  som ja först trodde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0