Var tusan e vagnen?

nu har ja klätt på emilia å gjort henne i ordning för att vi skulle
gå hem till mina föräldra å äta middag där idag,
när ja ska lägga henne ivagnen så hittar ja inte vagnen,
börjar fundera på var den har tatt vägen, vi har ju trots allt bara 60kvm
så den kan ju inte ha gått långt tänkte ja..
efter att tag så går ja förbi fönstret å ser till min förskräckelse att där,
mitt ute i össsss regnet står vagen..
då visar de sig att min underbara pojkvän satt ut vagnen när han skulle duscha
å sen glömt att ta in den igen så nu fick den sig åxå en dusch:P
haha ja men iallfall nu ska vi till mamma å pappa, tanken va ju att vi
skulle gå men de får nog bli bilen eftersom att vi inte har nån torr vagn!

Älskar dig precis som du e baby!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0