utvilad:)

Hej!
idag har ja sovit ut så ja känner mig som en ny människa!
igår va vi på fotboll sen va vi hemma å åt pizza å tittade på film, emilia
somnade vid halv 12 när vi låg å mös å ja å jim råkade vist åxå somna
å sen vaknade ja inte förän 12 min uter över 8 å då sov fortfarande min lilla
ängen så sött brevid mig, hon hade inte vaknat en enda gång under natten å
va inte jätte sugen på att gå upp när ja skulle ge henne mat heller men efter lite
övertalning gick de bättre:)

idag ska vi bara ta de lugnt här hemma, vi ska storhandla å så skaa vi städa,
tänke även försöka gå en långrunda med tyson å emilia. de ska ju bli sämmre
väder nu så vi får passsa på medans de fortfarande finns sol ute.




Kommentarer
Erika

vilken mysig bild :)

2009-08-15 @ 20:30:55
URL: http://elood.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0