Tänk er för..

hej på er!
idag e ja trött, har inte sovit så mycke för emilia har vatt jätte gnällig,
hon har haft feber å så har hon vatt trött å så har hon varr hungrig..
de blev liksom som en ond sirkel så till slut så hjälpte ingenting!
febern har nästan försvunnit nu men hon e helt tagen pga gårdagen å natten
så de blir ingen lund idag, N kommer förmodligen komma hit istället,
e inte jätte road över de men va ska man göra.. Hoppas verkligen att ni aldrig
sätter er i en sån situation som ja satte mig i, ja älskar min dotter och ångrar ingenting
som har med henne och göra. att vara mamma är så underbart men ja önskar att
jag hade en fast relation med pappan, ångrar allt som hänt med N och önskar att
han inte var en del av mitt liv, mår så fruktansvärt dåligt över allt å de e de enda ja tänker
på, kan inte sluta oroa mig över att ja måste dela emilia med någon som inte ens kan
ta hand om sig själv, att någon som sårat mig så enormt ska jag lita på och anförtro
de vackraste jag har åt! Jag ber om ett mirakel varje dag nu, jag önskskar så innerligt att
fadeskapstestet ska visa att jim e emilias pappa men jag vet att chansen e så liten så
att jag vågar verkligen inte hoppas.. Nä ushh snälla ni, tänk er för, detta e ingen rolig situation!!

idag vet ja inte riktigt va ja ska göra, har en del att fixa så ja får väl ta tag i de.
måste verkligen skaffa en tvätt maskin å städa ut garderoben från alla morfars färg grejer
för elektrikern kan komma när som i veckan å då måste de va klart för annars kan han
inte jobba så de e inte mycke å be för..

Anonym: Tack för komentarern! ska fråga på Bvc imorgon om de har något liknande som ja kan ge emilia,
men du har ju verkligen rätt i att man måste ju överdriva till tusen för att få lite hjälp
så ja får väl måla upp emilia som döende eller nått:P

Alexandra: Haha ja din syrra va kanon;) hon e först på banvaktslistan nu mera:P Tack så mycke, hon e verkligen en liten prinsessa<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0