förklaring..

Hej.
ja ska försöka förklara så att alla förstår va de e som händer.
de e såhär att ända sen emilia var i magen har inte hennes "pappa"
varit intresserad av henne å nu när hon e född vill han vara med henne,
självklart vill jag att emilia ska kunna vara med sin sin biologiska pappa
men jag vill inte att han ska ha vårdnad om henne och de finns de många olika
anledningar till, bla att han har inte brytt sig om henne innan utan alla beslut ang
henne har alltid vait mina, samt att jag har ett bra och ordnat liv idag, ja har en underbar
pojkvän som älskar och uppfostrar emilia som sin egen, han har funnits där för henne
även när hon va i magen, han har vatt med på alla undersökningar å alllt, och han va även
den som var med när hon föddes, och varje dag sen dess! jag har ett eget litet hus,
en ordnan ekonomi, och en bra framtid för emilia. jag vill att hon ska ha den tryggheten å ja vill
att hon ska få ha en fast punkt i sitt liv. hon kommer bo här, gå i skolan här, på dagis här
å ja kommer,  precis som innan, vara den som tar hand om henne å måste fatta alla beslut
som angår henne, jag vill inte behöva gå och fråga någon om ett beslut ang min dotter!
om man ska ha delad vårdnad måste man kunne komma öerrens, å de kan inte ja å hennes
så kallade pappa. dess utom bor han inte här å ja kan inte åka till honom såfort ja måste besluta
något. Han vägrar tex att skriva på papper så att emilia kan få ett pass å ja kan inte göra något
om vi har delad vårdnad. ja har möjligheten att visa emilia världen men ja kan inte för han vill inte..

niklas har valt att ta detta vidare till rätten å ja kommer kämpa med näbbar å klor för att få ensam vårdnad
om min dotter, ja vill självklart att hennes pappa ska ha umgänges rätt men inte mer.
på torsdag ska ja å jim till familjerätten å prata med dem om hur vi ska gå vidare med detta,
hoppas de går att lösa utan advokater å rättegångar me bollen ligger inte hos mig...


Kommentarer
Anonym

Hoppas allt löser sig!

2009-08-25 @ 21:49:59
URL: http://mjaaaau.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0