underbart<3

God kväll alla!

idag har ja haft en super duper mysig dag med min lilla familj:)
vi åkte till malmö i förmiddags, så åkte vi till min pappas jobb och visade
upp lilla emilia, sen åkte vi hem till jims familj, så gav ja lillan lite mat en åkte
vi till ikea å handlade saker till vårt badrum, sen körde vi tillbaks till jim å åt tårta
eftersom att jesper(jims lilebror) fyllde år idag. vid halv 5 tiden körde vi hem om en snabbis
sen åkte vi till mamma å pappa å städade undan lite på mitt gamla rum å så handla
vi mat. nu har vi precis ätit, de blev nypotatis å korv å gräddfil:)
emilia har varit jätte duktig idag, hon har vatt vaken en massa å tittat på allt som händer.
nu sover hon som en stock, tanken va att hon skulle få bada idag nu på kvällen men
hon somnade så gott när vi mös så ja vill itne väcka henne, hon får bada i morgon i stället,
förra badet tyckte hon itne va nån större hitt så ja hoppas på att denna gången blir bättre:P

imorgon så ska vi till bvc med emilia kl 10. ska be dem kolla henne i halsen eftersom att jim
förmodligen har halsfluss å ska till läkaren i morgon för att ta prover. hoppas inte han har
smittat emilia men hon e lite extra gnällig å har haft lite feber så de känns som om de finns
en risk att hon åxå har en släng av nån elak basill. Hennes navelsträng börjar trilla av nu, den
hänger bara i en liten liten bit så ja tror den åker av i natt annars får de titta på den i morgon åxå.
Tänka sig, idag e hon redan 2veckor, de känns så overkligt, ibland känns de som om att snart
kommer nån å hämtar henne, som om ja bara passat henne åt nån annan sen slår de mig,
att den lilla solstrålen e min solstråle, de e min underbara dotter å ingen annans!
de e en så ofattbar kännsla, kännslan av att vara mamma<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0