Svett å medicin..

De e så himmla varmt ute!!
gick hem till mina föräldrar idag, skulle hämta lite saker,
sen va ja tvungen att gå till banken å hämta mina pengar från soc.
ja höll på att rinna bort när ja kom upp till baknen:P
min lilla jim e fortfarande sjuk, inatt va nog väst, han fick knappt luft å bara
hosta å svettades hela tiden, så ja fick gå till apoteket efter banken för att skaffa
mer medicin till honom. handla mat till i kväll å sen gick ja hem, tror inte ja har vatt
så otränad som ja e nu förr i hela mitt liv, som ja svettas så fort ja anstränger mig
å i denna värmen så blir de ju inte minde svett!!

om jim mår lite bättre sen så ska vi gå en mys promenad i skogen med tyson i
eftermiddag, emilia älskar att ligga i vagnen, framförallt när de skumpar en massa:P
hon har vatt jätte duktig några nätter nu, hon sover bättre å börjar få mer rutin på
när hon äter å sover å så, sen e hon vaken mycke mer nu, de e så kul att ligga å
titta på henne när hon gör alla sina underbara ljud å viftar med armarna<3
kan ligga å titta på henne å jim i timmar, brukar göra de när de somnat tillsammans,
de e nog de vackraste ja vet, att se de tå som ja älskar mest på hela jorden tillsammans!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0