super gnällig..

god morgon får de bli eftersom att ja nästan precis klev upp ur sängen,
idag mår ja sämre än igår å vill verkligen inte göra ett dugg!
nu har ja dess utom börjat nya en jäkla massa vilket typ e de värsta ja vet:(
emilia e super gnällig och har litefeber dock ingen hög feber så
än så länge e de väl ingen större fara, hoppas inte hon har fått samma skit som ja,
hon e iförsig lite snorig men hon äter som vanligt å hon sover bra så de e väll en
bassilusk som spökar med henne åxå.. hon har hostat lite från oh till men de på bvc sa
att de inte va något att oroa sig över så ja får väl försöka att inte göra de.
vi ska till bvc på tisdag, samt träffa läkaren för föstagången så ja får väl passa på å
höra va ja ska göra om de inte har blivit bättre tills dess. ska kolla med dem ang hennes
mage åxå, för nu har hon blivit hårdare imagen och bajsar max en gång på 24 timmar
å nån gåg under dagen har hon jätte ont å verkligen tar i så hon blir knall röd i huvudet
men de kommer ingenting föruton en liten fis om hon har tur.. man ser verkligen på henne
att hon har ont å de e jätte jobbit när ja inte kan hjälpa henne på nått sätt:S

ikväll ska vi äta fish and chips å så ska vi se på en film på 4an.
jim ska iväng å träna en sväng så ja kör eventuellt hem om mama å pappa en sväng
å hämtar lite grejer samt lämnar tvätten för nu svällar de över i tvätt korgen:P

imorgon ska ja egentligen åka in till lund för att niklas ska träffa emilia en timme, e dock
grymt emot att ja ska ta bussen till lund för att han ska se henne en timme sen ska ja stresse
hem som en iddi för att hinna hem till halv 6 för då ska vi laga min cyckel.
hoppas fan han uppskattar att ja åkte dit, de tar verkligen emot så hen ska va jävligt nöjd
och tacksam, dess utom kan ja inte köra utan måste åka buss å de blir första gången för emilia,
men e hon inte bättre imorgon så blir de inte aktuellt att åka till stan för ja tänker inte riskera
att hon blir sämre bara för att han ska se henne en timme, då får han fan palla sig hit i stället!!


Kommentarer
Anonym

Heej! Min lilla dotter på 6 månader var också jättehård i magen för ett tag sen, de är så tråkigt och speciellt när hon är så liten som din. Jag fick till apoteket och köpa dupalac för att kunna hjälpa henne och de gav effekt direkt :). Men vet inte hur man skulle göra när hon är så liten som Emilia.Du får skälla på läkaren och överdriva då kanske han kan göra något :)

2009-08-31 @ 09:18:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0