Sömnlös å målning

Hej!

idag har ja jobbat som bara den, emilia hade jätte svårt att sova inatt, fick henne att somna vid
1 sen sov hon till halv 3 å va vaken till strax efter 5, sen vakna hon 10 över 6 igen å då va de bara att gå
upp ur sängen å gå runt å vagga henne, hon hade magknip å va jätte gnällig:(
 sen vid 9 tiden somnade hon äntligen så då börja ja å jim måla huset, vi han med på 2/3 av huset idag så
de va bra, hade lite kämpit att måla å ta hand om emilia samtidigt så därför tog de lite längre tid, sen har vi faktiskt
vatt ålämnat in ett cv till min mammas chef, jim ska kanske börja vikariera där:)

nu ska ja snart åka till mamma å lämna tyson, hon ska ha honom i natt så ja kan få sova ut,
känns faktiskt skönt att slippa morgon rundan i morgon å få vila nån timme extra, eller ja, vi ska endå upp tidigt
för vi ska va i lund halv 10 å så ska vi till banken, sen kvart över 11 så ska vi till bvc med emilia, efter de så
blir de målning för hela slanten, hoppas vi hinner klart imorgon eller iallfall så gott som klart så vi slipper måla
på torsdag åxå för å ska vi enligt planeringen börja med staketet:)

nu ska ja gå å avbryta min pappa å jim som håller på att bygga garderoben inne på toa, ska ge dem kaffe
så de orkar jobba lite till:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0