'slut körd..

hejsan.
idag e ja riktigt slut körd, va vaken stort sätt hela natten med emilia, sen skulle vi iväg till banken tidigt
i morse å efter de va de bvc å målning som gällde. de gick hyffsat på bvc, hon har gått upp 220g så de
va bra iallfall men hon hade växt lite för lite.. emilia har vatt super duper mega jätte gnällig idag, hon ska
bara vara i famnen på mig hela tiden å så fort ja lämnar henne så skriker hon, dess utom tror ja hon e lite
små sjuk för hon e snorig å varm:(
jim ska ut i malmö idag, å de har ja blandade kännslor inför, klart att ja e glad att han ska göra något kul,
å de e bra för oss att va lite för oss själva åxå men sen e ja orolig för hur ja ska göra med emilia om hon får
knip eller om hon förtsätter gnälla, klarar ja de utan honom då? hur ska de bli med kvällsrundan med tyson?
ja de finns flera frågetecken, men men nån gång ska ju va den första, han kommer ju hem nån gång så
ja får väl bara hålla ut.. ska försöka sova en stund nästa gång emilia somnar, måste få nån timmes sömn
för att klara detta känner ja..

hoppas ni mår bättre!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0