så trött..

Hej!
idag e de en fruktansvärt trött å sjuk jaqueline som skriver..
vi va på 20 års fest igår å den slutade inte så roligt men inte heller
så oväntat, tyvärr! detta innebar att ja inte kom i säng förän halv 4 i morse,
å min feber å halsont blev ju inte direkt bättre av de få timmarnas sömn.
ja borde stannat hemme igår kännde ja men klart så vill man ju va med och fira
sin kompis 20års dag. Emilia va självklart med och hon va super duper duktig!
hon låg i vagnen å va cool lugn för de mesta även om hon inte sov så va hon nöjd
med att lidda på sin fårskinnsfäll i vagnen. sen satt hon ju givet i alla andras knän å
gosade lite å de gick också jätte bra, ja w verkligen så stolt över min lilla tös!!
Jim imponerade kraftigt på mig igår, han sa så otroligt vackra saker om mig å emilia
och förklarade hur lycklig han va å hur han alltid vill att vi ska ha de såhär, de värmer
i hela kroppen när ja tänker på alla de vackra orden han säger, framförallt när han säger att
han älskar mig å att han älskar henne och vår familj<3

nu sitter vi i soffan å myser, vi ska titta på en film ja hyrde å käka gottis,
vi tjockade till de igan, de blev pizza till midda så ja tänkte att då kan vi ju
lika bra få äta lite gottis åxå:P

Tänkte bara passa på å tacka en liten blond tös som tog väldigt god hand om
min dotter igår medans ja försökte ta hand om alla andra!
de va fruktansvär kul att ha dig här å ja e jätte tacksam för hjälpen!


Kommentarer
Giesela

Tack själv, det var bara roligt! :)

2009-08-29 @ 23:20:16
Alexandra

Ja, visst är hon bra?! :) Hoppas allt är bra med dig! Hörde att det var en sååååå sööööööt bebis du har skaffat dig så man får väl gratulera ;)

2009-08-30 @ 22:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0