Proverna..

idag har vi vatt på familjerätten å tatt prover på mig å emilia,
vi ska dit å ta prov på jim i morgon å sås ska vi fixa emilias pass i morgon,
ja behöver som tur e inte niklas till de utan ja har ensam vårdnad å kan göra de själv:)

nån gång om typ 3 veckor kommer svaret på fadeskapet å då ska vi börja tjaffsa om vårdnaden.
jag står fast vid ensam vårdnad å ja får barafler å fler anledningar till varför, som tex idag
skulle N ha kommit hit eftersom att ja frågade honom i tisdags om han hade tänkt att komma något
eftersom att de va 3 veckor sen han va här sist. å jo viss han skulle ju komma å vi bestämmde
att han skulle komma idag vid 2 tiden eftersom att ja inte kan i heljen.
men som vanligt så vid halv 11 idag kom ett sms å då kunde han inte komma utan då skulle ja åka
till lund, vilket ja inte kunde eftersom att vi skulle till familjerätten å ja hade inte hunnit till lund i tid.
å i vanlig ordning blev han jätte arg å ville träffas i heljen i stället, vilket ja för flera dagar sen gjorde
klart att ja inte kunde å då blev han ennu argare å slängde på luren!
ja kan ju för helsike inte hjälpa att han inte håller de vi planerar å bestämmer, vill han inte träffa henne
 e de helt ok men då behöver han fan inte predika om vilken underbar pappa han e å att han ska ha
halva vårdnaden när han inte tar ansvar för fem öre!!! dess utom ja de ja som frågade om han ville
komma, å inte ens då kan han hålla sig till planeringen. e de konstigt att ja vill ha ensam vårdnad?
han e totalt opålitlig å har ingen aning om va ansvar å omhändertagande innebär! han e inte trygget
för emilia utan bara en flackig punkt som kommer in å rör om allt i vår vardag!

idag ska vi hem nu å mysa i solen, ska kanske fiska:P
ikväll ska vi titta på min mamma, hon ska spela match hemma så ja
kände att de va dags att se en match, har faktiskt lite dåligt samvete över att ja inte har
sätt en enda match hon har spelat detta året, tittar alltid påalla andra i familjen så
nu e de verkligen på tiden att se på mamma åxå! dess utom vill emilia ut å gå i vagnen,
de e den nya stora kärleken just nu, hon verkligen älskar sin vagn!
hon ligger å smilar å joddlar hela tiden när hon e där i:)


svar till c:
niklas va ett misstag ja gjorde under en period förra hösten
när ja å jim hade gått ifrån varandra ett tag. vi va alltså inte tillsammans
under typ 3 månader i höstas å då träffade ja niklas, vilket ja ångrar
mer än något annat men gjort e gjort å de får ja stå för!
jag å jim har vatt tillsammans i lite mer än 2½ år nu å vi kommer
kämpa för att de ska bli många år till, ja e övertygad om att allt som hänt har
gjort oss starkare i vårt förhållande å ja tror stenhårt på att sann kärlek
kan övervinna allt å ja har aldrig varit säkrare på något i mitt liv förut
utan ja vet att de ja känner för jim e 110% äkta å de tar en långt!


Kommentarer
B

en liten fråga till... hur kan det komma sig att du valde att behålla barnet när du blev gravid med Niklas? Du älskade ju jim, varför valde du inte att försöka få barn med honom istället?

2009-09-02 @ 10:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0