Perfekt!

hallå alla:)

idag e ja på bra humör, gårdagens fördelsedags fest för farfar blev jätte lyckad å ja hade skit skoj,
emilia va festens snyggaste i sin fina kläning:) va hemma halv 4 i morse å som tur va så sov min underbara
tös till kvart över 9 så ja fick några timmars sömn iallafall:)
väckte jim vid 11 så stack vi till bjärred, till min faster igen å kollade på fotboll, hif vs ifk gtb å de blev 2-2.
nu e vi hemma igen, har käkat å nu ger jim lilla emilia mat, ja ska lägga in bilderna från igår, å självklart
kommer bilderna ut här sen åxå;)
Pappa å lillebror kommer hit snart å så ska de kolla på liverpool matchen som går på tv,
de e bara ja å jim som har canal+ så de får titta här medans vi har den:P

igår sa jim att han älskade emilia, de e första gången ja har hört honom säga de högt, ja tror att de va
en av de lyckligaste studerna i mitt liv, de kännde så skönt, de kändes så helt på nått sätt,
som om allt har fallit på plats å att allt e så perfekt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0