Panik väckning:O

hejsan!
igår kväll tittade ja å jim på gamla idol avsnitt å big brother avsnett på tv 400 till
typ 1 på natten, ja hade ammat emilia vid 12 å så hade hon en liten aken stund
så hon va inte jätte trött när vi skulle gå å lägga oss men hon protestera inte utan
tycket nog bara de va skönt att ligga å kela i sängen med mig å jim innan hon somna,
hon va så nöjd å sa inte ett pip utna låg bara å tittade å kramade hårt om mig<3
när ja aknade va de ljust, emilia hade itne skrikit utan ja vaknade för att ja va utvilad..
jag fick panik, tänte direkt att nått va fel eftersom att emilia inte hade vaknat å velat ha mat
men nä, hon låg där bervid mig som vanligt å hon sov så gott så gott så.. så då tänkte ja
jaja men då e kl braa runt 5 för då e de ljust ute men nä, inte de va rätt de heller, utan när ja fick tag på
mobilen å kolla så va kl 20 i 8:O emilia hade sovit i drygt 7 timmar, utan att vakna, utan att äta å hon
va inte ens vaken nu.. utan ja fick väcka henne för att ge henne mat, sen fick hon magknip å va jätte
ledsen en timme eller så sen somnade hon igen, i va en snabbis på center syd då medans hon sov å sen
körde vi till malmö, till jims mamma, å nu har vi nästan precis kommit hem, vi fick med oss jims
lillebror hem, han ville sova hos oss i natt så då fick han väl göra de:)

imorgon ska vi lämna jeppe på morgonen sen ska min farbror å hans fru komma hit å titta på emilia åsen
på kvällen ska ja å jim äntligen få ha vår mys kväll med god mat å en bra film som vi har längtat
efter så länge nu<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0