Övernattning å massa klydd

hallåjsan!

inatt sov vi i staffanstorp, de va väldigt trevligt å vi la oss inte förän vid 3 så
ja e ju inte allt för pigg idag, emilia va jätte duktig å de gick jätte bra för henne
att sovar borta, hon vaknade som vanligt två gånger under natten men hon
somnade om lika snabbt igen. idag har vi vatt en snabbis i malmö hos jims mamma,
vi planerade inför imorgon, de e jims pappas födelsedag i morgon så vi ska
hämta hans syskon imorgon så ska vi åka till graven å sätta en blomma.

måste ringa å bråka med soc å skatteverket imorgon, de klyddar med vår resa nu
eftersom att emilia inte "existeras" på pappret ännu. måste fixa allt så hon blir
regestrerad innan ja kan få pass till henne å de måste göras nu annars får
hon inte åka med till london.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0