Nya prylar.

hejsan!
idag har vi haft en "ärende dag", dvs vi har gjort en massa sånt som vi måste..
vi har vatt i malmö å hämtat grejer å fixat jims cv å en massa andra små saker.
ikväll kommer morfar å fixar i hallen å ja ska få en massa nya saker till emilia:D
en familj somär väldigt nära min familj hade en släkting som hade en massa saker
som hon hade haft till sin dotter som hon inte använde längre så ja fick allt,
de e en massa kläder å ett baby gym å åkpåsar till vagnen å massa massa mer:)

emilia har börjat härma oss jätte mycke nu, hon gör bla pussmunnar,
hon e så perfekt min lilla älskling<3



Kommentarer
Giesela

Hon är lik sin mamma den lilla sötnosen :)

2009-08-17 @ 18:31:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0