ny planer, svar till B

Nu har ja å jim suttit å tittat på en helt ny väg i vårt liv..
vi har ju våra planer som tidigare har sett ut som att
vi skulle bo kvar i lödde tills ja va klar i skolan å vi hade
jobb så att vi kunde spara en massa under nått år å sen köpa
en gård som vi skulle bo på å så att ja skulle få ha hästar igen bla.
men nu ser våra planer anerlunda ut, men så e de ju med livet, att man
vet inte hur morgondagen kommer se ut.. ja kan plugga var som i världen
å jobb finns de överallt så vem vet, kanske, beroende på hur allt blir nu..
som sagt, ja kommer göra allt för att vara med min familj å de står ja för!!

Svar till B:
sanolikheten att jim e biologisk pappa till emilia är väldigt liten men chansen finns,
de e därför vi ska kolla upp de imorgon.
vi har aldrig tänkt på att kolla faderskapet för de har alltid vatt så klart för alla
oss inblandade att den lilla chansen om att jim skulle vara biologisk pappa
är så liten.. men nu när de har blivit tvister om vårdnaden så e de väldigt viktigt
för mig å jim att få veta om de till 110% är niklas som e pappa för annars är
alla bekymmer ur världen för oss. vi önskar ju självklart att jim vore den biologiska pappan,
men vi vet att chansen e så liten att vi vågar inte hoppas på något men vem vet,
de e inte alla som kammar hem 75 miljoner på lotto iheller men de finns ju dom
jäklarna som har en förbannad tur!

sist vill ja bara säga att jim har aldrig sätt sig som biologisk pappa till emilia men
de har aldrig spelat någon roll för oss utan för oss så finns de en pappa å de e jim,
för en pappa för mig/oss är någon som ställer upp, som alltid finns där, som bryr sig,
som tar hand om en å lär en rätt å fel, någon som betyder något å de är så myket mer
värt en en ynka sperma! emilia kommer att veta att hon ar en biologisk pappa, de kommer
ja aldirg dölja för henne men hon ska åxå veta att hon har jim, sen va hon väljer att kalla honom
e upp till henne men han är den som kommer vara i vår familj!


Kommentarer
C

vem är niklas egentligen ?

trodde du och Jim hade varit tillsamman i många år

2009-08-26 @ 23:26:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0