näsdroppar

hejsan!

somnade i soffan igår, jim nattade emilia å ja snarka som bara den:P
har ont i hela kroppen idag, sov nån timme på soffan sen vid 4 som vanligt
vakna min lilla prinsessa å ville ha mat så efter de sov ja i sängen.
jim e jätte sjuk nu, hans sjukdom har verkligen brytit ut igårkväll å i natt så
han har knappt kunnat sova. han har hög feber å hostar som bara den å så e
han mega täppt i näsan, tycker så synd om honom:( ska ge emilia lite mat snat
sen tänkte ja stoppa henne i vagnen å gå till center syd å handla näs droppar
till jim så han kan andas igen!
ikväll ska ja bara mysa med mina två älsklingar, nu ropar emilia så ja får skriva mer sen!


Kommentarer
Anonym

BILDER saknas

2009-08-04 @ 18:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0