Mys..

god morgon allihop!
igår kväll tittade vi på film, käkade chips å lala å drack en massa coca:)
vid 11 tiden gick jeppe å la sig, å ja å jim gick till sängs vid halv 1.
emilia sov oroligt i natt å har snurrat runt å haft sig hela natten, vid halv 3 i natt,
när emilia precis hade somnat så ring de min mobil, de va ett nummer ja inte
kännde igen så ja orkade verkligen inte svara för milia rå skrek..
hon somna om vid 5 å vaknade nu igen vid halv 8.. kommer bli en tuff dag idag,
tror ja måste försöka sova en timme mitt på dan annars protesterar kroppen!

nu ska ja käka frukost å sen ska vi åka å lämna jesper.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0